viernes, 19 de junio de 2015

COMUNIONS 2015 (2 PART)

Avui us ensenyo la resta de nines de comunió que hem preparat per aquest 2015, donant per acabada l’etapa de comunions. Aquestes són les tres de Montbrió, les altres les podreu trobar aquí i aquí.

Hoy os enseño el resto de muñecas de comunión que hemos preparado para este 2015, dando por terminada la etapa de comuniones. Estas son las tres de Montbrió, las otras las encontraréis aquí i aquí.

Per al Marc, els seus pares em van encarregar que anés vestit de porter del Montbrió, no pas de comunió, ja que segurament a ell li faria més gracia tenir el seu mini jo porter que no pas amb el traje de comunió.

Para Marc, sus padres me encargaron que fuera vestido de portero del Montbrió, no de comunión, ya que seguramente a él le gustaría mas tener su miniyo portero que no con el traje de la comunión.


Mentre que la Rosa i la Núria les tenim personalitzades, tal i com anaven en aquest dia tant especial per a elles. Tant pel que fa al vestit, com als complements i també al pentinat. Què us semblen? Cadascuna amb el seu estil, van estupendes!


Mientras que Rosa y Núria las tenemos personalizadas, tal y como iban en ese día tan especial para ellas. Tanto por lo que se refiere al vestido, como a los complementos y también al peinado. Que os parecen? Cadauna con su estilo, van estupendas!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario