viernes, 11 de septiembre de 2015

UN TOVALLÓ PER AL COLE

Com ja sabeu La peque de la casa comença P3 i ens demanaven un tovalló per l'hora d'esmorzar, a casa no en fem servir de tovallons de roba per cada dia, així que l'hi he cosit, tampoc sabia quina tela fer servir i tenia un retall que vaig portar de casa de la meva avia, així que l'he fet servir.

Como ya sabéis La peque de la casa empieza P3 y nos piden una servilleta para la hora del desayuno, en casa no utilizamos servilletas de tela para cada día, así que se lo he cosido, tampoco sabía qué tela usar y tenía un retal que traje de casa de mi abuela, así que lo he utilizado.

D'aquesta manera la meva filla també té un record de la seva besàvia. Què us sembla? Simplement he agafat un dels tovallons "de mudar" i li he tret la mida, més la vora amb un repuntet i a una de les puntes li he planxat el nom amb les etiquetes personalitzades que li vaig encarregar.

De esta forma mi hija también tiene un recuerdo de su bisabuela. Que os parece? Simplemente he cogido una de las servilletas "de arreglo" y le he sacado la medida, más el dobladillo con un pesupunte y en una de las esquinas le he planchado el nombre con las etiquetas personalizadas que le encargué.




I aprofitant l'ocasió que ens brinda Hilos y Más, enllaçaré aquesta entrada al #retovueltaalcole que organitza.

Y aprovechando la ocasión que nos brina Hilos y Más, enlazaré esta entrada al #retovueltaalcole que organiza.



No hay comentarios:

Publicar un comentario