lunes, 7 de julio de 2014

OTTOBRE DESIGN 3/2014 MODEL 11: STAR SNAP

Necessitavem algunes camisetes bàsiques de màniga curta i vaig voler provar de cosir la Star Snap de Ottobre i aquí teniu el resultat, tot i que la peque tenia la tarde girada, i no va voler sortir a les fotos amb la camiseta ja que preferia seguir en remull a la piscineta...

Necesitábamos algunas camisetas básicas de manga corta y quise probar de coser la Star Snap de Ottobre y aquí tenéis el resultado, aunque la peque tenía la tarde girada y no quiso salir en las fotos con la camiseta ya que prefirió seguir a remojo en la piscinita...


La tela de punt estampada de Cal Joan molt fresqueta i adequada per l'estiu.

La tela de punto estampada de Cal Joan muy fresquita y adecuada para el verano.


Com indica el nom, el tancament es fa amb un parell de snaps a banda i banda del coll.

Como indica el nombre, el cierre se hace con un par de snaps a lado y lado del cuello.


En aquest cas és la primera vegada que per als baixos i la vora de les mànigues faig servir agulla doble i estic molt contenta amb el resultat! A la part de baix com veureu també hi vaig posar un detallet d'una cinta teixida comprada a la Fira de patch de Sitges.

En este caso es la primera vez que para los bajos y el dobladillo de las mangas uso aguja doble y estoy muy contenta con el resultado! En el bajo como veréis también le puse un detallito de una cinta tejida comprada en la Feria de Patch de Sitges.

1 comentario:

  1. ¡Muchas gracias por compartir tus prendas y unirte a nosotras! Servirá de inspiración a muchas aficionadas de la costura fans de la revista. Sin vuestras aportaciones nuestro proyecto no tendría sentido.

    ResponderEliminar