jueves, 6 de marzo de 2014

UN PANTALÓ PER LA RUMS #10

Ja ha passat una setmana?? Ai mare... doncs aquí tenim de nou a Rums, i aquesta setmana us ensenyo uns pantalons còmodes per estar per casa, estil pijama. El patró l'he tret d'un altre pantaló de pijama que ja comença a estar tronat  i que m'encanta com és, per la comoditat, el tiro, etc... Així que amb les explicacions de la Isabel a clases de costura, avui us n'ensenyo el resultat.

Ya ha pasado una semana?? Ay madre... pues aquí tenemos de nuevo a Rums, y esta semana os enseño unos pantalones cómodos para estar por casa, estilo pijama. El patrón lo he sacado de otro pantalón de pijama que ya empieza a estar chungo y que me encanta como es, por la comodidad, el tiro,etc... Así que con las explicaciones de Isabel en las clases de costura, hoy os enseño el resultado.


La tela és un punt que vaig comprar a kilotela, el retall es prou gran, així que encara en podré fer alguna coseta més, potser un jersei per tenir el pijama sencer?  qui sap.... pot ser una idea per a una propera RUMS.

La tela es un punto que compré en kilotela, el retal es bastante grande, así que aún podré hacer alguna cosa más, tal vez un jersey para tener el pijama entero? quien sabe... puede ser una idea para una próxima RUMS.


I res més que si voleu veure que han fet les companyes de costura virtual, els projectes que han cosit per aquesta setmana, els podreu trobar aquí.

Y nada más, que si queréis ver que han hecho las compañeras de costura virtual, los proyectos que han cosido para esta semana, los podréis encontrar aquí.


6 comentarios:

  1. Hola, jo també he fet un pantaló...m'encanta poder fer pantalons jaja et queda genial com un guant!

    petons

    tati

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Tati, la veritat és que si que es genial poder fer pantalons, qui m'ho hagués dit fa un any!! jajaja

      Muack!

      Lourdes

      Eliminar
  2. Aniràs súper còmoda amb ells. Una abraçada.

    ResponderEliminar
  3. me encantan tus pantalones de pijama y la tela...♡♥♡ yo tengo ganas de empezar a progresar 3n cosrura y meterme con los pantalones y partes de arriba porque ahora solo sé patronar faldas. si te sobr tela hazte unos shorts o algo así porque mooa mucho. enhorabuena :-)

    ResponderEliminar