domingo, 23 de marzo de 2014

MUSSOL PORTA COMANDAMENTS

Avui us ensenyo el meu mussolet portacomandaments, ja l'havia ensenyat al seu dia al facebook, pero ara que tinc el blog us el poso perque el vegeu. La idea la vaig veure una vegada a internet i em va agradar, però no trobava patrons que m'anéssin bé per fer-lo com volia, així que em vaig posar a dibuixar-lo jo.

Hoy os enseño mi búho portamandos, ya lo había enseñado en su día en el facebook, pero ahora como tengo el blog os lo pongo para que lo veáis. La idea la vi una vez en internet y me gustó, pero no encontraba patrones que me fueran bien para hacerlo como quería, así que me puse a dibujarlo yo.



Son tot diferents robes de cotó que tenía per casa, comprades en diferents botigues físiques o en alguna parada del Fil, Cotó i Sucre'13 (Handmade Festival) a Badalona. Pel facit, jo faig servir floca de la de boletes, comprada Curtits Borrás de Reus.

Son todo diferentes telas de algodón que tenía por casa, compradas en diferentes tiendas físicas o en alguna parada de Fil, Cotó i Sucre'13 (Handmande Festival) en Badalona. Para el relleno, yo utilizo floca de la de bolitas, comprada en Curtits Borrás de Reus.


No hay comentarios:

Publicar un comentario