lunes, 10 de marzo de 2014

FUNDES DE COIXINS QUADRATS

Els reis mags li van portar a l'Àfrica un conjunt la mar de boniquet de taula, cadires i balancí, perque pugui jugar, pintar i mirar la tele. Al ser de fusta eren una mica dures i com que tant al seu pare com a mi ens hi tocava seure de tant en tant per jugar amb ella doncs vaig pensar en fer-li uns coixins.

Los reyes magos le trajeron a África un conjunto la mar de bonito de mesa, sillas y balancín, para que pueda jugar pintar y mirar la tele. Al ser de madera eran un poco duras, y como tanto su padre como yo nos toca sentarnos de vez en cuando en ellas pues pensé en hacerle unos cojines.

Vaig comprar les espumes i la veta lila a Curtits Borras de Reus i les espumes les vaig adaptar de mides. Després a Kilotela vaig comprar un troç de llençol, ja que em va agradar aquest estampat i amb unes cremalleres liles de Cosetes, l'explició de la Isabel en com fer que tinguéssin altura i el video explicatiu de la Chita Lou per posar una cremallera en un coixí i que es dissimulés, han quedat així! N'estic moooolt contenta!

Compré las espumas y la veta lila en Curtits Borras de Reus y la espuma las adapté de medidas. Luego en Kilotela compré un trozo de sábana, ya que me gustó este estampado y con unas cremalleras lilas de Cosetes, la explicación de Isabel en como hacer que tuvieran altura y el video explicativo de Chita Lou para poner una cremallera en un cojin y que se disimulara, han quedado así! Estoy muuuuuy contenta!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario