martes, 24 de marzo de 2015

UNA NOVA MOTXILA PANDIELLEANDO DE PRINCESES.

Fa uns dies la peque de la casa va anar al seu primer aniversari amb els amiguets, no sabiem que regalar-li a la seva amiga, el que si tenia clar és que havia de ser de princeses, o rosa, etc... així que vaig pensar en una motxila mitjana Pandielleando, segur que li farà servei!

Hace unos días la peque de la casa tuvo su primer cumpleaños con los amiguitos, no sabíamos que regalarle a su amiga, lo que si teía claro  es que tenía que ser de princesas, o rosa, etc... así que pensé en una mochila mediana Pandielleando, seguro que la usarà!


Vaig utilitzar loneta lila, i per la butxaca una tela rosa de princeses comprada a Fil d'Or (Reus), cintes teixides i xarms que tenia a casa i no recordo on vaig comprar. El trapillo que fa d'anses, el vaig comprar a Creativa Barcelona com també la tela del passacordó. I l'etiqueta made with love és de Hilos y Más.

Utilicé loneta lila, y para el bolsillo una tela rosa de princesas comprada en Fil d'Or (Reus), cintas tejidas y charms que tenía en casa y no recuerdo donde lo compré. El trapillo que hace de asas, lo compré en Creativa Barcelona como también la tela del pasacordón. Y la etiqueta made with love es de Hilos y Más.




4 comentarios: