jueves, 5 de marzo de 2015

RUMS #10/15 I SEMANA ÍNTIMA

Feia molts dijous que no estava per aquí, però avui la ocasió s'ho mereix! Kiwa Kawaii és un dels membres organitzadors de la setmana íntima i jo li he fet de tester dels seus salvaslips de tela, i us els ensenyo en aquest RUMS.

Hacía muchos jueves que no estaba por aquí, pero hoy la ocasión se lo merece! Kiwa Kawaii es uno de las miembros organizadores de la semana íntima y yo le he hecho de tester en sus salvaslips de tela, y os los enseño en este RUMS.

La veritat és que anava molt al darrere de provar els salvaslips de tela i aquesta oportunitat  ha estat fantástica. És un patró molt senill, amb dues parts la que te la forma de creu (la fem en tela de cotó, popelin, etc...) i la peça central (rus, punt de camiseta, etc...) que ha de ser absorvent. En el cas dels meus, n'hi ha dos que la tela exterior és de cotó i la rosa és popelin, i en els tres casos la part central és tela de punt, totes les teles de botiga físca de Tarragona menys la groga que es reciclada. I per al tancament, uns snaps de Snapeando.

La verdad es que, me hacía mucha gracia lo de probar los salvaslips de tela y esta oportunidad ha sido fantástica. Es un patrón muy simple, con dos partes, la que tiene forma de cruz (la hacemos en tela de algodón, popelin, etc,...) y la pieza central (rus, punto de camiseta, etc...) que tiene que ser absorbente. En el caso de los míos, hay dos que la tela exterior es de algodón y la fucsia es popelin, y en los tres casos la parte central es tela de punto, todas las telas de tienda física de Tarragona, menos la amarilla que es reciclada. Y para el cierre, unos snaps de Snapeando.



Com podeu veure, els snaps a més a més de fer que s'aguantin les ales, també serveixen per tancar-los i poder-los portar plegadets.

Como podéis ver, los snaps además de hacer que se aguanten las alas, también sirven para cerrarlos y poder llevarlos dobladitos.


Us animo a totes a participar de la setmana íntima, que organitza Kiwa Kawaii, on podreu trobar productes per a nosaltres de la mà dels seus tutorials i dels de les seves colaboradores, serà una setmana molt complerteta, amb moltes sorpreses.

Os animo a todas a participar de la semana íntima, que organiza Kiwa Kawaii, donde podréis encontrar productos para nosotras de la mano de sus tutoriales y de los de sus colaboraras, será una semana muy completita, con muchas sorpresas.

14 comentarios:

  1. Qué bonitos!!!
    Muchas gracias por participar en este jaleo!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias a ti por organizarlo y dejarme ser parte de él!!
      Muack!

      Eliminar
  2. setmana íntima ?? ara mateix vaig a mirar! que bona pinta aquests salva slip

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Anima't ja veuràs!!! Hi ha moltes coses interessants

      Eliminar
  3. Quant de color!! ja veuràs que son còmodes.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A veure que tal, però de moment et puc dir que molt satisfeta!

      Eliminar
  4. Siiiiiii, lo he visto esta mañana y no me la pierdo!!! de verdad que creo que es una costura práctica, íntima, que ayuda a ahorrar y al medio ambiente, se puede pedir más???
    Gracias por animarnos enseñándonos tus versiones, son chulisimas!!!
    Bsss

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias Teresa, si te coses alguna cosa de la semana íntima ya nos lo enseñaras!!

      Eliminar
  5. Son moooolt bonics! Per mi que tha ajudat algu i això que tu ets lenta!!! 😂😂😂

    ResponderEliminar
  6. me encanta vuestra propuesta!! me apunto desde ya a la semana intima

    ResponderEliminar