jueves, 1 de mayo de 2014

AROURA 2.0 VERSIÓ MRDM PER LA RUMS #18

En el RUMS d'avui per fi us puc ensenyar l'altra versió de la camiseta ARORUA, la de MRDM. La veritat es que a primer cop d'ull la que em feia tilin era la de La Pantigana, però després de veure'n no se quantes a RUMS m'he decidit també a cosir la de MRDM. 

En la RUMS de hoy por fin os puedo enseñar la otra versión de la camiseta ARORUA, la de MRDM. La verdad es que al principio la que me hacía tilin era la versión de La Pantigana, peró después de ver no sé cuantas en RUMS me he decidido a coser la de MRDM.

Estic super contenta del resultat per dos motius, m'encanta la combinació i el preu total és mínim. La tela de punt verda la vaig comprar al mercadet de Bonavista a 1€ el metre i la de cotó groga es reciclada. Això si, no podia ser tot tant fàcil, em vaig equivocar al tallar la tela, he hagut d'anar improvitzant sobre la marxa... i al final quan cosia el coll, l'acabo, miro... ohh... ha quedat perfecte! no fa bosses, no té enganxades... però.... l'he cosit AL REVEEEEES!!!!! au a descosir i tornem a cosir!

Estoy super contenta del resultado por dos motivos, me encanta la combinación y el precio total es mínimo. La tela de punto verde la compré en el mercadillo de Bonavista a 1€ el metro y la de algodón amarilloes reciclada. Eso si, no podía ser todo tan fácil, me equivoqué al cortar la tela, he tenido que improvizar sobre la marcha... y al final cuando cosía el cuello, lo termino, lo miro.... ohhh...me ha quedado perfecto! no hace bolsas, no tiene enganchadas... per... lo he cosido AL REVEEEEES!!!! jooo a descoser y volvemos acoser!





Què us sembla? si voleu anem a donar un cop d'ull a la resta de coses  que es presenten avui a RUMS!

Que os parece? si queréis vamos a dar un vistazo al resto de cosas que se presentan hoy en RUMS!

10 comentarios:

  1. Bienvenida al club de las "descosedoras" de cuellos.... Que suplicio, siempre me toca descoserlos...

    Colores fresquitos para el veranillo, me gusta tu propuesta, mi camiseta versión MRDM está en el horno... ja,ja,ja...

    Bss

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias!! La verdad que si, colores que avisan que el verano ya esta asomando!!

      Muack!

      Eliminar
  2. jajajajaja lo que te ha pasado con el cuello me suena mucho…coser descoser coser…jejeje
    te ha quedado estupenda!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jo que rabia me hizo.... por mis narices que la quería terminar para ponerla en RUMS y estrenarla al día siguiente y voy y coso el cuello al revés... total que me acosté tarde! jajaja

      Muack!

      Eliminar
  3. Descoser es un agobio jajajajja pero al final te ha quedado super bien! la combinación de colores muy chula!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pues si, lo que mas me gusta haber aprovechado el retal amarillo, era de una camiseta que me encantaba y desgracié con la plancha!

      Muack!

      Eliminar
  4. M'encanta!!
    Jo tinc les teles tallades d'aquesta, també en màniga curta, però no sé si m'he equivocat en algo o què però em fa una forma rara a les mànigues i no sé com acabar-la... a veure si aquesta setmana la cuso.
    Per cert la teva combinació de teles m'agrado molt, i això de cosir-se peces de roba per 1, 2 o 3 euros en total mola, eh? :-)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Oh hi tant si mola! jajaja... tranquila ja veuras com et queda perfecte!

      Muack!

      Eliminar
  5. Molt xula!! Et queda estupenda!! Una combinació de colors molt primaveral <3 petonets, diana.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Aixxxx.... moltes gracies Diana!!

      MuacK!

      Eliminar