martes, 25 de febrero de 2014

FUNDA MÀQUINA DE COSIR

Un dels indispensables per als quí com jo teniu una màquina de cosir portàtil senzilleta, es fer-li una funda ja que la que porta de sèrie (de plàstic finet) es trenca fàcilment, i més si com jo transporteu la màquina sovint, la meva cada dilluns va cap a Cambrils d'excursió! jijiji

Uno de los indispensables para los que como yo tenéis una máquina de coser portátil sencilla, es hacerle una funda, puesto que la que tiene de serie (de plástico finito) se rompe fácilmente, y más si como yo transportáis la máquina a menudo, la mía cada lunes va de excursión a Cambrils! jiji

Igual que jo, estavem la resta de companyes del curs de costura, així que li vam proposar a la Isabel que aquest hauria de ser un projecte... "et voilà"... ella el va fer realitat. Jo durant el transcurs de creació de la meva funda (loneta fucsia d'Ikea/coto de botiga Arbós de Reus), vaig tenir un problema al cosir la butxada davantera, la que té profunditat que es veu en la primera fotografia, aquesta butxaca es la del pedal, i no sé que vaig fer que després de tallar les teles correctament les vaig cosir al reves i em va quedar estreta, per sort la mida justa del meu pedal.

Igual que yo, estaban el resto de compañeras del curso de costura, así que le propusimos a Isabel que este tendría que ser un proyecto... "et voilà"... ella lo hizo realidad. Yo durante el transcurso de creación de mi funda (loneta fucsia de ikea/algodón de tienda Arbos de Reus), tuve un problema al coser el bolsillo delantero, la que tiene profundidad que se ve en la primera foto, este bolsillo es el del pedal, i no sé que hice después de cortar las telas correctamente las cosí al revés, i me quedó estrecha, por suerte la medida justa de mi pedal.

La obertura de l'ansa es genial, es cus mitjançant un rectangle afegit de tela i en el cas de la butxaca posterior, jo vaig optar per posar-ne una de senzilla de la d'una llibreta tamany quartilla (que és la que utilitzo per prendre apunts al curs).

La apertura del asa es genial, se cose mediante un rectángulo añadido de tela y en el caso del bolsillo posterior, yo opté por poner una de simple, del tamaño de una libreta cuartilla (que es la que utilizo para tomar apuntes en el curso).



No hay comentarios:

Publicar un comentario