domingo, 2 de febrero de 2014

BOLSO PATCHWORK

El dia 1, vaig fer el meu primer projecte de patch amb la Maite de Reuspatch a Cosetes a Cambrils. Vam fer un Mondo Bag, i el resultat.... doncs jutgeu vosaltres mateixos!! Em va costar decidir-me amb les teles, ja que és un bolso que no passa desapercebut ni per les mides i per les coloraines. I al final després de decidir-me i algun que altre inconvenient en la compra (jijiji) van arribar les meves. 

El día 1, hice mi primer proyecto de patch con Maite de Reuspatch a Cosetes en Cambrils. Hicimos un Mondo Bag, y el resultado... juzgad vosotros mismos!! Me costó decidirme por las telas, puesto que es un bolso que no pasa desapercibido ni por el tamaño no por los colores. Y al fin después de decidirme y algun que otro inconveniente en la compra (jijiji) llegaron las mías

També he de dir que el resultat final costa molt imaginar només veient tires de teles sueltes, i la que he escollit es la colecció Melorse de Red Rooster fabrics, comprada a fetamà.

También tengo que decir que el resultado final cuesta mucho de imaginar sólo viendo las tiras sueltas, y las que he escogido es la colección Melrose de Red Rooster fabrics, comprada en fetamà.




Després de moltes hores de treball i noves tècniques apreses (punts de trobada, utilitzar la pota de 1/4 de polzada, tallar tires de teles a quadradets...), estic més que satisfeta del resultat, i ja l'he estrenat i tot!! 

Después de muchas horas de trabajo y nuevas tecnicas aprendidas (puntos de encuentro, utilizar la pata de 1/4 de pulgada, cortar tiras de telas a cuadraditos...), estoy más que satisfecha del resultado, y ya lo he estrenado y todo!!


1 comentario: