lunes, 31 de agosto de 2015

UNA FOFUTXA I PASTISSOS DE BOLQUERS PER UNA BODA!

Fa uns dies la Montse i el Lluis es van casar, i van confiar en nosaltres per uns detalls per la boda. El primer, un minijo per la fillola de la novia, la Irene... em va demanar que portés un trípode amb la cámara com en una fotografia que li agrada molt, però vestida, la vam fer amb el vestit de la seva graduació.

Hace unos días Montse y Lluis se casaron, y confiaron en nosotros para unos detalles que dar en la boda. El primero, un miniyo para la ahijada de la novia, Irene... me pidió que llevara un trípode con la cámara como en una fotografía que le gusta mucho, pero vestida, la hicimos con el vestido de su graduación.



El que també vam fer van ser tres pastissos de bolquers, per regalar a tres parelles embaraçades, pel futur Enric, el Jordà i un@ que encara no es deixa veure. A dalt de tot del pastís els hi vam posar un aneguet de goma perque els futurs banys dels petits siguin distrets. Molta sort en la recta final noies!


Lo que también hicimos fueron tres tartas de pañales, para regalar a tres parejas embarazadas, para el futuro Enric, Jordrà y un@ que aún no se deja ver. Arriba del todo de la tarta les pusimos un patito de goma para que los futuros baños de los peques sean distraídos. Mucha suerte en la recta final chicas!


I a vosaltres Montse i Lluis, que sigueu molt feliços!!!

Y vosotros Montse y Lluis, seas muy felices!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario