lunes, 7 de marzo de 2016

FUNDA PEL FARISTOL

Com heu pogut comprovar el blog ha estat una mica parat, suposo que necessitava una mica de temps, temps per mi, per la familia, algunes coses no han estat fàcils últimament però amb tot això hem d'aprendre a seguir caminant, seguir endavant... així que a poco a poc us aniré ensenyant coses que tinc pendents que vegeu aquí al blog. Avui però realment començo amb la última costureta... jijiji... Una funda pel meu faristol! 

Els que em coneixeu personalment sabeu que una de les meves passions són els gegants, i que toco la gralla. Així que el faristol és un dels meus acompanyants... a casa normalment sempre esta muntat però també em toca prendre'l als assajos així que el posava a dins de la bossa amb la resta de coses, necessitava que tingués una funda i això és el que he cosit avui precisament.

La tela de quadres grisa és una loneta d'Ikea, la de notes músicals, és un cotó tipus patch que no recordo ben bé on la vaig comprar (aquí podeu veure on la vaig fer servir una altra vegada), i el botó handmade el vaig comprar a Aliexpress... jijiji... Què us sembla com ha quedat?






Como habéis podido comprobar el blog ha estado un poco parado, supongo que necesitaba un poco de tiempo, tiempo para mi, para la familia, algunas cosas no han sido fáciles últimamente, pero con todo esto tenemos que aprender a seguir caminando, seguir adelante... así que poco a poco os iré enseñando cosas que tengo pendientes que veáis aquí en el blog. Hoy pero relamente empiezo con la útlima costurita... jijiji... una funda para mi atril!

Los que me conocéis personalmente sabéis que una de mis pasiones son los gigantes y que toco la gralla. Así que el atril es uno de mis acompañantes... en casa normalmente siempre lo tengo montado pero también me toca  llevármelo a los ensayos así que lo ponía dentro de la bolsa con el resto de cosas, necesitaba que tuviera funda i eso es lo que he cosido previsamente hoy.

La tela de cuadros gris es una loneta de Ikea la de notas musicales, es un algodón tipo patch que no recuerdo bien donde la compré (aquí podéis ver donde lause la otra vez), y el botón handmade la compré en Aliexpress... jijiji... Que os parece como ha quedado?



5 comentarios:

  1. Doncs ja et dic jo que sí, que te'l copiaré, perquè m'encanta com t'ha quedat, jajaja!!!

    ResponderEliminar
  2. Pues te ha quedado muy recogido en esa funda que le has hecho tan chula. Quedan muy bien la combinación de telas, la de notas es una monada.
    Que guay tocar la gralla!! Yo lo encuentro difícil ..
    Mola mucho la música, los gigantes y todo lo que conlleva .
    Muy chula la funda aaa! !!

    ResponderEliminar