domingo, 10 de enero de 2016

UNES BOSSETES PER LA JANA

Han passat uns dies des de la meva darrera publicació, les festes, el retorn a la vida laboral després de la maternitat, els encarregs que uns enseñaré a poc a poc, la familia, han fet que hagi fet "vacances" del blog, però bé aquí estem de nou, i avui us ensenyo una de les poques coses que he cosit.

Han pasado unos días desde mi última publicación, las fiestas, la vuelta a la vida laboral despues de la maternidad, los encargos que os enseñaré poco a poco, lafamilia, han hecho que haya cogido "vacaciones" del blog, pero bien aquí estamos de nuevo, y hoy os enseño una de las pocas cosas que he cosido.

Fa un parell de mesos aproximadament va néixer la Jana, i la seva mare em va encarregar unes bossetes que ara li servirán per la muda de recanvi al cotxet i més endavant per anar a la llar d'infants i després a l'escola.

Hace un par de meses aproximadamente nació Jana, y su madre me encargó unas bolsas que ahora le servirán para la muda de recambio en el carro y mas adelante para ir a la guardería y después para la escuela.



Què us semblen? Ara ja tenim a la Jana equipada!!

Que os parecen? Ahora ya tenemos a Jana equipada!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario