lunes, 11 de enero de 2016

EL ABRIGO HADA DE MRMD

Fa uns dies a través de Fb, la Dawn de MRDM demanava un cop de mà per mirar mides d'un patró, i mira li vaig dir que l'ajudava, aquell cap de setmana tenia temps nocturn per poder-li dedicar... El mateix dia, la Laura de Con mis manitas feia una vistia al Rei del retall de Sabadell i em comprava un polar suau suau de topets molt xuli, i ohh!! quina casualitat, l'abric de MRDM era de polar!

Hace unos días a traves de Fb, Dawn de MRDM pedía una ayudita para mirar las medidas de un patrón, y mira le dije que la ayudaba, ese finde tenía tiempo nocturno para dedicarle... El mismo día, Laura de Con mis manitas hacía una visita al Rei del Retall de Sabadell y me ompraba un polar suave suave de topitos muy chuli, y ohh!! que casualidad que el abrigo Hada de MRDM era de polar!!


Una vegada vaig tenir el patró definitiu vaig haver d'escollir una tela de camiseta per l'interior, com que el polar era finet, vaig escollir un punt una mica perxadet. I a tallar s'ha dit... per poder fer-hi cabre totes les peces a la tela de punt vaig fer un veritable puzzle però al final el resultat va ser del tot satisfactori.

Una vez tuve el patrón definitivo, tenía que escoger la tela de camiseta para el interior, puesto que el polar era finito, elegí una tela de punto un poco felpadita. Y a cortar se ha dicho... para poder poner todas las piezas en la tela tuve que hacer un verdadero puzzle pero al final el resultado fue del todo satisfactorio.


Com que la tela polar exterior es de topets no li vaig posar les ales perque no ressaltarien en absolut. Quan el vaig tenir acabat, per tal d'assentar una mica les dues teles hi vaig fer un repuntet en zig zag igual que el de les butxaques a tot el voltant. Com ho veieu?

Puesto que la tela polar exterior es de topitos no le puse las alas porque no resaltarían en absoluto. Cuando lo terminé, para asentar un poco las dos telas, le hice un repunte en zig zag igual al de los bolsillos, alrededor del abrigo. Como lo veis?






La peque està encantada amb aquest abric!! I quina alegria que he tingut jo!!!

La peque está encantada con este abrigo!! Y que alegría que he tenido yo!!!

Els materials que he utilitzat, el polar de pics és del Rei del Retall, la tela de punt estampada de La casa del Retall que la vaig comprar l'any passat i tenia pendent utilitzar-la, els punys fucsia de Cal Joan i els snaps de Snapeando. Us animo a que us apunteu al CC que comença el proper dia 15 de gener, us deixo AQUI l'enllaç a les dates i els materials que necessiteu per fer-lo!

Los materiales que he utilizado, el polar de topos es del  Rei del Retall, la tela de punto estampada de La Casa del Retall que la compré el año pasado y la tenía pendiente, los piños fucisa de Cal JOan y los snaps de Snapeando. Os animo a que os apuntéis al CC que empieza el próximo día 15 de enero, os dejo AQUÍ el enlace a las fechas y los materiales que necesitáis para hacerlo!






14 comentarios:

  1. Xuliisssim!! Que tal la talla 4 per la peque?? L'ha clavat??

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Perfecte com a abric, pot portar coses a sota perfectament!!!

      Eliminar
  2. Quina xulada! Ja tinc ganes de cosir-lo!

    ResponderEliminar
  3. ooooh! ¡Ha quedado precioso! Y se ve que ella está encantada jejeje.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si, la verdad es que a ella este le ha encantado!! Hay costuras que las acertamos mas con sus gustos que otras y esta la ha entusiasmado!!

      Eliminar
  4. Ohhh, me encanta!! y la peque graciosisima

    ResponderEliminar
  5. Ha quedat xulíssim i la peque fa una cara d'estar super super contenta!!!!

    ResponderEliminar
  6. jaja, volvía a escribirte que me gusta mucho y resulta que ya lo había hecho!!

    ResponderEliminar