martes, 16 de diciembre de 2014

UNA CAMISETA GATUNA!

Seguim amb algún bàsic més, una camiseta raglán T-98 amb el patró de Naii, ja n'havia cosit un altre, que veureu aquí. Necessitem posar peces de màniga llarga a l'armari perque definitivament sembla que si que ha arribat la fresqueta, després de tanta aigua.

Seguimos con algún básico más, una camiseta raglán t-98 con el patrón de Naii, ya había cosido otro que veréis aquí. Necesitamos poner piezas de manga larga en el armario porque definitivamente parece que si que ha llegado el fresquito, después de tanta agua.



La tela lila de gatets és de La casa del Retall i la turquesa de topets de Cal Joan. Per aquesta versió, tant als baixos com a les mànigues li he fet vora amb puntada elàstica i al coll li he posat de la mateixa roba de topets, a la part de baix li he cosit una etiqueta de Hilos y Mas.

La tela lila de gatitos es de La casa del Retall y la tturquesa de topitos de Cal Joan. Para esta versión, tanto en los bajo como en las mangas le he hecho dobladillo con puntada elástica y en el cuello le he puesto la misma tela de topitos, i a la part de baix li he cosit una etiqueta de Hilos y Mas.

3 comentarios:

  1. Que xula! La tela gatuna és un puntasso, i la de topets me la vaig comprar l'altre dia a cal joan també!! Jejejeje

    ResponderEliminar
  2. Qué bonita la tela!!!! Te ha quedado preciosa.

    ResponderEliminar
  3. que chula, este turquesa es una pasada de bonito, ya había visto la de gatos por telas.es ♥

    ResponderEliminar