viernes, 19 de septiembre de 2014

UNA CAMISETA PER LA MAMA

Ja fa temps que la meva mare em demana un jersei per ella fet per mi, però jo no trobava el moment, fins que la Jessy de Enredos va penjar al seu facebook una tela que només veure-la em deia que era per la meva mare així que vaig contactar amb ella i llestos.

Ya hace tiempo que mi madre me pide un jersey para ella hecho por mi, pero yo no encotraba el momento, hasta que Jessy de Enredos colgó ensu facebook una tela que solo verla me decía que era para mi madre, así que contacté con ella y listos.

Per altra banda vaig "robar-li" una estona un jersei que es posa molt perque diu que li agrada com li queda i com que la tela tenia més o menys la mateixa caiguda doncs au, ja tenia el patró.

Por otra parte le robé un ratito un jersey que se pone mucho porque dice que le gusta como le queda y como la tela tenía mas o menos la misma caída pues ala, ya tenía el patrón.




Finalment l'altre dia en un pis pas li vaig cosir i li vaig regalar pel seu aniversari junt amb una caixa de 60 cabdellets de fil perlé de diferents colors per que festonegi tot el que fa a classes de patch.

Finalmente el otro día en un pis pas lo cosí y se lo regalé para su cumpleaños junto con una caja de 60 ovillitos de hilo perlé de diferentes colores para que festonee todo lo que hace en clases de patch.

No hay comentarios:

Publicar un comentario